Mapa Ranking

Szeryf z Nottingham

Szeryf z Nottingham
Punkty:581.878
Ranking:310
Pokonani przeciwnicy: 2.825.722 (325.)
Plemię: A.P.K


Wioski (73) Współrzędne P.
Nottingh4m 1 - C4stle of Gl4ss
478|391 10.160
Nottingh4m 2 - Burn it Down
479|392 10.160
Nottingh4m 3 - P4percut
479|389 10.160
Nottingh4m 4 - Lost in the Echo
450|410 10.160
Nottingh4m 5 - One Step Closer
480|387 10.160
Nottingh4m 6 - Rebellion
403|385 10.160
Nottingh4m 7 - Hit the Floor
447|412 10.160
Nottingh4m 8 - From the Inside
448|412 10.160
Nottingh4m 9 - Fin4l M4squer4de
450|409 10.160
Nottingh4m n10 - No More Sorrow
446|410 10.160
Nottingh4m n11 - Cr4wling
482|389 10.160
Nottingh4m n12 - Until its Gone
476|394 10.160
Nottingh4m n13 - New Divide
403|384 10.160
Nottingh4m n14 - Numb
405|337 10.160
Nottingh4m n15 - The C4t4lyst
406|385 10.160
Nottingh4m n16 - In the End
402|383 10.160
Nottingh4m n17 - F4int
445|412 10.160
Nottingh4m n18 - 4cross the Line
487|392 10.160
Nottingh4m n19 - Bleed it Out
437|404 9.291
Nottingh4m n20 - Friendly Fire
404|336 9.962
Nottingh4m n21 - Figure.09
404|338 10.160
Nottingh4m n22 - In My Rem4ins
403|340 9.167
Nottingh4m n23 - Lying from You
445|414 9.962
Nottingh4m n24 - Ill Be Gone
400|334 9.071
Nottingh4m n25 - He4vy
438|418 10.160
Nottingh4m n26 - W4stel4nds
346|294 8.495
Nottingh4m n27 - B4ttle Symphony
403|341 9.415
Nottingh4m n28 - Good Goodbye
443|412 9.166
Nottingh4m n29 - Ch4nge
484|253 10.160
Nottingh4m n30 - Powerless
485|253 10.160
Nottingh4m n31 - My December
452|415 10.160
Nottingh4m n32 - V4lentines D4y
485|254 10.160
Nottingh4m n33 - Pushing Me 4w4y
445|416 10.160
Nottingh4m n34 - E4sier to Run
488|252 10.160
Nottingh4m n35 - Sh4rp Edges
486|253 9.159
Nottingh4m n36 - Given Up
346|296 5.210
Nottingh4m n37 - Forgotten
348|292 5.570
Nottingh4m n38 - With You
248|363 4.851
Nottingh4m n39 - Iridescent
349|294 4.573
Nottingh4m n40 - Sorry for Now
380|409 10.030
Nottingh4m n41 - Invisible
345|298 4.291
Nottingh4m n42 = 6*9
437|419 10.160
Nottingh4m n43 - By Myself
382|403 10.160
Nottingh4m n44 - Run4w4y
383|405 10.160
Nottingh4m n45 - In Pieces
346|300 3.250
Nottingh4m n46 - H4lfw4y Right
398|415 10.160
Nottingh4m n47 - Skin to Bone
399|414 10.160
Nottingh4m n48 - Lost
348|296 9.995
Nottingh4m n49 - Session
347|296 4.781
Nottingh4m n50 - High Volt4ge
342|297 5.869
Nottingh4m n51 - 4ll for Nothing
343|298 4.622
Nottingh4m n52 - Fighting Myself
342|298 4.760
Nottingh4m n53 - M4ssive
399|415 10.160
Nottingh4m n54 - Numb/Encore
344|302 6.746
Nottingh4m n55 - We M4de it
349|296 4.393
Nottingh4m n56 - Cross off
342|300 9.476
Nottingh4m n57 - 4lre4dy Over
342|304 3.530
Nottingh4m n58 - More the Victim
344|301 4.327
Nottingh4m n59 - W4r of Ch4nge
401|420 10.636
Nottingh4m n60 - I See Red
404|420 10.160
Nottingh4m n61 - Push
339|299 3.074
Nottingh4m n62 - Off the R4ils
339|296 2.554
Nottingh4m n63 - Scre4m
247|363 1.177
Nottingh4m n64 - We 4re
398|417 9.492
Nottingh4m n65 - Untr4veled Ro4d
249|364 868
Nottingh4m n66 - Sm4ck Down
384|407 6.564
Nottingh4m n67 - Shook
249|362 605
Nottingh4m n68 - Born This W4y
345|299 942
Nottingh4m n69 - Born 4g4in
344|293 8.389
Nottingh4m n70 - The River
344|295 2.340
Nottingh4m n71 - R4wkfist
480|398 9.923
Nottingh4m n72 - Fly on the Wall
257|361 450
Nottingh4m n73 - Set Me on Fire
493|400 9.622
Profil
Obraz
Tekst osobisty
Sojusz Osobisty:
ozi228 x siemkas - Im mniejsze konto tym więcej ma do powiedzenia.
Podobne zjawisko obserwuje się u niektórych zwierząt.

enchi x whatever - Whatever pluje, a enchiego
pewnie nie ma na koncie wtedy. Dobre ziomki, ja ich lubię.

Hiqan - Najlepszy inkwizytor, a zarazem najgorszy akwizytor w Polsce.
Lubi darmoszki, a to dopiero początek jego zalet.

Buduj Mur - Były prezydent i jego pomagier.
Pomimo przeciwności losu codziennie rano wstają z łóżka.
W przypadku Husqi jest to ciężka praca.

Dimitrjenko - Młodociany erotoman i alkoholik. Były kurier.
Ma syna o imieniu Junior. Próbuje nieudolnie sprzedawać w internecie
tunele foliowe. Przestrzegam przed kupnem tego scamu.

Hoborym - Stary dziadyga co to sobie lubi poleniuchować.
Jakieś 30 lat temu biegł maraton w Wałczu i nawet
na trzecim miejscu ukończył.

╓──┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬──╖
╟──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬─╢
╟─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─╢
╙─┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───╜
Tęsknię za dniami przed ostatnim spustoszeniem...

R.I.P. *#TeamSzefowa*
588960
{3760}

W sercu równiny tkwi rozległa, szara twierdza, niezgłębiona,
starsza niźli jakiekolwiek pisma. Jedna z pradawnych wież
zawaliła się w poprzek szczeliny. Z wnętrza fortecy dobiega
głębokie, powolne, miarowe dudnienie, jakby uśpione serce
świata, burzące prastarą ciszę.

Śmierć to wieczność. Wieczność to kamień.
Kamień to cisza. Kamień niezdolny jest
przemówić, jednak kamień pamięta.




„Im dłużej człowiek przebywa w jednym plemieniu z szeryfem, tym mniej
ma ochotę logować się na konto” ~ ImSoFreakinLow



„Nie no, jak mógłbym sprzedać pajaca plemiennego,
no co wy” ~ Nezox


„Cześć, czemu puściłeś na mnie atak?
[…]
No ty chyba żartujesz. Odwołaj to, nie mam żadnego
czarodzieja człowieku” ~ JaktoBezPlacków



„Porzeczkowyyy: W każdej przejętej wiosce kuźnia rozwalona* ...
Po co burzyć wioski które przejmujemy?
Dziara198922: Sam właśnie nwm
Porzeczkowyyy: Akurat od Ciebie też widziałem
burzenie na kuźnię
Dziara198922: Bo takie były rozkazy ;p"


„Wspomniałem, że jak miałem ok 5 lat,
to potopiłem chomiki?” ~ Gryfus



„Jaka walka jest możliwa z prawem natury, według którego
suka, choćby najlepszej rasy, nie pójdzie za lwem, ale za
psem? Można podstawić jej całą menażerię
najszlachetniejszych zwierząt, a ona wyrzeknie się jej
dla kilku psów…” ~ Dimitrjenko


„Ale co kamieniem, co w papierek?! HALO?! Turkuci nie wolno
☹” ~ TurkućPodjadek



„Czytając Szeryfa mówię o nim uciekinier, bo po jego tekstach
myślę że z psychiatryka się wyrwał
<rolled laughing emoji x3> no offense”
~ Paweł Katalończyk


„Rekrutacji nie prowadzimy” ~ GG-WP


„Ja wyjdę z racami. Któryś (policjant) jak będzie chciał mi
mandat wystawić to w dupie będzie miał odpaloną racę”
~ BigBrother007


„Moja mama grała na 26 św jako lejdi gaga 64 lata, a pisała:
18-letnia panna lubiąca sex bez zobowiązań
Frajerów było och mehemehehemeehee” ~ Witek G


„Daj spokój, moja mama kupiła kiedyś kasetę video
z pogrzebem naszego proboszcza w parafii
<face_with_rolling_eyes>" ~ Telperiusz


LesioW: Nie trzeba w nocy wstawać do wiosek, jeśli się cierpi
na bezsenność. Jedyna korzyść:》
Paciuuu i Holdzik: Lesio ale Ty siedzisz na zapleczu :D
LesioW: Nie posiadanie wsi na froncie to następna korzyść:>
"



Jaka jest szansa podbicia wioski karetą ?
(Zakładając że poparcie wynosiło 100, wszystkie grube przeżyły,
nie używamy berła, ani żadnych bonusów)


To chyba dość fundamentalne pytanie.
Ponieważ każdy szlachcic zbija od 20 do 35, to czwórka zbije
od 80 do 140.
Ktoś mógłby zatem stwierdzić że odpowiedź to 2/3 czyli 66,(6)%
Ale nic bardziej mylnego


Rozwiązanie tego problemu jest znacznie bardziej
skomplikowane. Rzecz w tym, że istnieje aż 2^16
czyli 65536 kombinacji, z czego tylko jedna zbija
dokładnie 80, cztery dokładnie 81,
dziesięć dokładnie 82 itd...

Cały problem można uprościć do zadania:
Jaka jest szansa że suma 4 liczb (wylosowanych z
jednakowymi prawdopodobieństwami)
z zakresu <0,15> będzie równa co najmniej 20

Dla naszych obliczeń jeszcze lepiej było by to
przekształcić do postaci: Rzucamy cztery razy
uczciwą kostką szesnastościenną
(ponumerowaną od 1 do 16),
ile wynosi prawdopodobieństwo że suma oczek
zwiększona o 76, będzie wynosić co najmniej 100 ?

Możemy się teraz posłużyć programem,
który policzy to za nas:
https://anydice.com/program/16751

Jak łatwo odczytać z rozkładu gęstości
prawdopodobieństwa, prawdopodobieństwo zdarzenia
przeciwnego wynosi 0,1332 -> 13,32%
100% - 13,32% = 86,68%

Obliczenia dotyczą rozkładu jednostajnego.

Zatem szansa podbicia wioski karetą
(przy naszych założeniach) wynosi 86,68%



Ale to nie wszystko, bo można też to policzyć samemu :)

W tym celu można wykorzystać centralne twierdzenie
graniczne - https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_twierdzenie_graniczne

Mówi ono, że jeśli Xi są niezależnymi zmiennymi
losowymi o jednakowym rozkładzie, takiej samej
wartości oczekiwanej μ i skończonej wariancji σ^2,
to zmienna losowa o postaci:
(√n/n) * n∑i=1 ([Xi−μ]/σ)
Zbiega według rozkładu do Z standardowego rozkładu
normalnego, gdy n rośnie do nieskończoności.

U nas: X to zmienna losowa przyjmująca wartości 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16
z prawdopodobieństwem 1/16 ; μ=8.5 ; σ^2=68/3

P(S>23) = P(Z> | √4 * (23/4 - 8.5) / √(68/3)|) =
= P(Z>1.1552)

Teraz korzystamy z tablicy dla rozkładu normalnego
https://www.statystyka-zadania.pl/wp-content/uploads/2014/02/tablica-rozkladu-norm.png

I otrzymujemy przybliżoną wartość 0.875 -> 87.5%

To się trochę rozjeżdża z obliczeniami programu,
więc pytanie czy jego autorzy skorzystali z jakichś
zaokrągleń, mamy n=4 niedostatecznie
bliskie nieskończoności aby traktować Z jak rozkład
normalny, czy też po prostu tablice są odrobinę
niedokładne. Ewentualnie to po prostu ja nie umiem
liczyć upside_down_face


In the midst of summer, I found there was, around me,
an invincible winter.

Odznaczenia zwycięzcy
Mistrz Szybkich

Wygrana 1 runda Szybkich.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 143 z plemieniem Opętany Eksperyment.

 
Odznaczenia bojowe
Hetman (Złoto - Poziom 4)

Zaatakuj 250 innych graczy.


Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Pogromca zwiadowców (Złoto - Poziom 4)

Odeprzyj 500 ataków zwiadowców.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rzeźnik (Srebro - Poziom 3)

Zniszcz całkowicie 1.000 wrogich armii.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)

Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Filantrop (Złoto - Poziom 4)

Podaruj subskrypcję Premium 30 różnym graczom.


Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)

Zawrzyj 100 przyjaźni.


Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Kompania braci (Srebro - Poziom 3)

Posiadaj 8 rycerzy.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 13)

Graj w Plemiona przez 13 lat.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Czarodziejskie Plemiona: Koneser kapeluszy

Uzyskanie dziesięciu tajemniczych kapeluszy od Czarodzieja lub innego gracza.


Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)

Odwiedź czarodziejską galerię 5 razy


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 188

Świat 190

Świat 182

Świat 160

Świat 170

Świat 143

Świat 201

Świat 202