Sojusz Osobisty: ozi228 x siemkas - Im mniejsze konto tym więcej ma do powiedzenia.
Podobne zjawisko obserwuje się u niektórych zwierząt.
enchi x whatever - Whatever pluje, a enchiego
pewnie nie ma na koncie wtedy. Dobre ziomki, ja ich lubię.
Hiqan - Najlepszy inkwizytor, a zarazem najgorszy akwizytor w Polsce.
Lubi darmoszki, a to dopiero początek jego zalet.
Buduj Mur - Były prezydent i jego pomagier.
Pomimo przeciwności losu codziennie rano wstają z łóżka.
W przypadku Husqi jest to ciężka praca.
Dimitrjenko - Młodociany erotoman i alkoholik. Były kurier.
Ma syna o imieniu Junior. Próbuje nieudolnie sprzedawać w internecie
tunele foliowe. Przestrzegam przed kupnem tego scamu.
Hoborym - Stary dziadyga co to sobie lubi poleniuchować.
Jakieś 30 lat temu biegł maraton w Wałczu i nawet
na trzecim miejscu ukończył.
╓──┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬──╖
╟──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬──┴┬─╢
╟─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─┬─┴─╢
╙─┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───╜ Tęsknię za dniami przed ostatnim spustoszeniem...
R.I.P. *#TeamSzefowa* 588960 {3760}
W sercu równiny tkwi rozległa, szara twierdza, niezgłębiona,
starsza niźli jakiekolwiek pisma. Jedna z pradawnych wież
zawaliła się w poprzek szczeliny. Z wnętrza fortecy dobiega
głębokie, powolne, miarowe dudnienie, jakby uśpione serce
świata, burzące prastarą ciszę.
Śmierć to wieczność. Wieczność to kamień.
Kamień to cisza. Kamień niezdolny jest
przemówić, jednak kamień pamięta.
„Im dłużej człowiek przebywa w jednym plemieniu z szeryfem, tym mniej
ma ochotę logować się na konto” ~ ImSoFreakinLow
„Nie no, jak mógłbym sprzedać pajaca plemiennego,
no co wy” ~ Nezox
„Cześć, czemu puściłeś na mnie atak?
[…]
No ty chyba żartujesz. Odwołaj to, nie mam żadnego
czarodzieja człowieku” ~ JaktoBezPlacków
„Porzeczkowyyy: W każdej przejętej wiosce kuźnia rozwalona* ...
Po co burzyć wioski które przejmujemy?
Dziara198922: Sam właśnie nwm
Porzeczkowyyy: Akurat od Ciebie też widziałem
burzenie na kuźnię
Dziara198922: Bo takie były rozkazy ;p"
„Wspomniałem, że jak miałem ok 5 lat,
to potopiłem chomiki?” ~ Gryfus
„Jaka walka jest możliwa z prawem natury, według którego
suka, choćby najlepszej rasy, nie pójdzie za lwem, ale za
psem? Można podstawić jej całą menażerię
najszlachetniejszych zwierząt, a ona wyrzeknie się jej
dla kilku psów…” ~ Dimitrjenko
„Ale co kamieniem, co w papierek?! HALO?! Turkuci nie wolno
☹” ~ TurkućPodjadek
„Czytając Szeryfa mówię o nim uciekinier, bo po jego tekstach
myślę że z psychiatryka się wyrwał
<rolled laughing emoji x3> no offense”
~ Paweł Katalończyk
„Rekrutacji nie prowadzimy” ~ GG-WP
„Ja wyjdę z racami. Któryś (policjant) jak będzie chciał mi
mandat wystawić to w dupie będzie miał odpaloną racę”
~ BigBrother007
„Moja mama grała na 26 św jako lejdi gaga 64 lata, a pisała:
18-letnia panna lubiąca sex bez zobowiązań
Frajerów było och mehemehehemeehee” ~ Witek G
„Daj spokój, moja mama kupiła kiedyś kasetę video
z pogrzebem naszego proboszcza w parafii
<face_with_rolling_eyes>" ~ Telperiusz
„LesioW: Nie trzeba w nocy wstawać do wiosek, jeśli się cierpi
na bezsenność. Jedyna korzyść:》 Paciuuu i Holdzik: Lesio ale Ty siedzisz na zapleczu :D LesioW: Nie posiadanie wsi na froncie to następna korzyść:>"
Jaka jest szansa podbicia wioski karetą ? (Zakładając że poparcie wynosiło 100, wszystkie grube przeżyły,
nie używamy berła, ani żadnych bonusów)
To chyba dość fundamentalne pytanie.
Ponieważ każdy szlachcic zbija od 20 do 35, to czwórka zbije
od 80 do 140.
Ktoś mógłby zatem stwierdzić że odpowiedź to 2/3 czyli 66,(6)% Ale nic bardziej mylnego
Rozwiązanie tego problemu jest znacznie bardziej
skomplikowane. Rzecz w tym, że istnieje aż 2^16
czyli 65536 kombinacji, z czego tylko jedna zbija
dokładnie 80, cztery dokładnie 81,
dziesięć dokładnie 82 itd...
Cały problem można uprościć do zadania:
Jaka jest szansa że suma 4 liczb (wylosowanych z
jednakowymi prawdopodobieństwami)
z zakresu <0,15> będzie równa co najmniej 20
Dla naszych obliczeń jeszcze lepiej było by to
przekształcić do postaci: Rzucamy cztery razy
uczciwą kostką szesnastościenną
(ponumerowaną od 1 do 16),
ile wynosi prawdopodobieństwo że suma oczek
zwiększona o 76, będzie wynosić co najmniej 100 ?
Mówi ono, że jeśli Xi są niezależnymi zmiennymi
losowymi o jednakowym rozkładzie, takiej samej
wartości oczekiwanej μ i skończonej wariancji σ^2,
to zmienna losowa o postaci:
(√n/n) * n∑i=1 ([Xi−μ]/σ)
Zbiega według rozkładu do Z standardowego rozkładu
normalnego, gdy n rośnie do nieskończoności.
U nas: X to zmienna losowa przyjmująca wartości 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16
z prawdopodobieństwem 1/16 ; μ=8.5 ; σ^2=68/3
To się trochę rozjeżdża z obliczeniami programu,
więc pytanie czy jego autorzy skorzystali z jakichś
zaokrągleń, mamy n=4 niedostatecznie
bliskie nieskończoności aby traktować Z jak rozkład
normalny, czy też po prostu tablice są odrobinę
niedokładne. Ewentualnie to po prostu ja nie umiem
liczyć
In the midst of summer, I found there was, around me,
an invincible winter.
Odznaczenia zwycięzcy
Mistrz Szybkich
Wygrana 1 runda Szybkich.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 143 z plemieniem Opętany Eksperyment.
Odznaczenia bojowe
Hetman (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj 250 innych graczy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Pogromca zwiadowców (Złoto - Poziom 4)
Odeprzyj 500 ataków zwiadowców.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rzeźnik (Srebro - Poziom 3)
Zniszcz całkowicie 1.000 wrogich armii.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)
Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Filantrop (Złoto - Poziom 4)
Podaruj subskrypcję Premium 30 różnym graczom.
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)
Zawrzyj 100 przyjaźni.
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Kompania braci (Srebro - Poziom 3)
Posiadaj 8 rycerzy.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 13)
Graj w Plemiona przez 13 lat.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Czarodziejskie Plemiona: Koneser kapeluszy
Uzyskanie dziesięciu tajemniczych kapeluszy od Czarodzieja lub innego gracza.
Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)