Mapa Ranking

Gliszkaa

Gliszkaa
Punkty:73.902
Ranking:1699
Pokonani przeciwnicy: 656.969 (1365.)
Plemię: SPEED?


Wioski (8) Współrzędne P.
Szlachcic, Taran |002|
595|342 10.044
Szlachcic, Taran |004|
597|339 10.044
Szlachcic, Taran |005|
596|342 10.044
Szlachcic, Taran |006|
600|337 10.044
Szlachcic, Taran |007|
585|345 10.081
Szlachcic, Taran |008|
589|339 9.199
Szlachcic, Taran |010|
591|345 10.044
Wioska barbarzyńska
701|320 4.402
Profil
Obraz
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 168 z plemieniem Agresywne Kocury.

 
Odznaczenia bojowe
Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.


Przywódca (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)

Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.


Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)

Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)

Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.


Ukochany druh (Srebro - Poziom 3)

Zawrzyj 50 przyjaźni.


Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)

Wymień towary na rynku 100 razy.


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 5)

Graj w Plemiona przez 5 lat.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 196

Świat 168

Świat 178

Świat 180

Świat 182

Świat 184

Świat 186

Świat 188

Świat 190

Świat 194

Arkadia 8

Arkadia 9

Świat 198

Świat 171

Świat 174

Świat 202

Świat 179